Geleneksel El Sanatları Online Satış Web Sitesine HOŞGELDİNİZ!

HİZMET POLİTİKAMIZ

Kullanım Koşulları

  • Site Kullanım Politikası
    • Sanal mağazamızı isteyen herkes ziyaret edebilir, gezebilir ve ihtiyaç duymaları halinde e-mail, telefon ve faks aracılığıyla kuruluşumuzla bağlantı kurabilir.
    • Sanal Mağazamızı gezen ziyaretçilerimiz isterlerse ücretsiz olarak üye olabilirler. Bunun için “Üyelik/Üye Girişi” butonunu aracılığıyla açılan sayfada yer alan “Kayıt olmak istiyorum” yazısına tıklayarak, ilgili formu doldurabilir ve üyemiz olabilirler.
    • Sanal Mağazamızdan, sadece üyelik kaydını yaptırmış olan ziyaretçilerimiz alışveriş yapabilirler.
  • Üyelik Şartları
    • Sanal mağazamıza isteyen herkes ücretsiz olarak üye olabilir. Kuruluşumuz üye kaydı alırken ziyaretçiden talep ettiği bilgileri Gizlilik Politikası çerçevesinde üçüncü şahıslara vermeyeceğini taahhüt eder.
    • Bununla birlikte üyeler kendi hesap ve kredi kartı bilgileri ile diğer üyelik bilgilerinin güvenliğinden üçüncü kişilere karşı (Aile fertleri de bu gruba dahildir) kendileri sorumludur. (Üyelik Bilgileri : e-mail adresiniz, giriş şifreniz, fatura ve teslimat adreslerinizi vb. ifade eder.) Aksi hallerde gerçekleşen işlemlerden kuruluşumuz sorumlu tutulamaz.
    • 18 yaşından küçük ve/veya yasal olarak yetişkin sayılmayan ve yasal olarak online alışveriş yapması mümkün olmayan ziyaretçilerimiz, sitemize/sanal mağazamıza üye olamazlar.
    • Sistemimize kayıt olan üyeler, kanunlar önünde kuruluşumuzu suçlu duruma düşürecek davranış ve faaliyetlerde bulunamazlar. Aksi hallerde kuruluşumuz işlenen suça karşı tüm yasal haklarını saklı tutar.
    • Kuruluşumuz site kullanım kurallarına ve politikalarımıza aykırı tavır ve davranışlar sergileyen üyelerin, üyelikve üyelikten kaynaklanan/kaynaklanacak olan haklarını tek taraflı olarak fesh etme hakkını saklı tutar.
    • Kuruluşumuz, sanal mağazamızdan üyelerimizin yapacağı alışverişlerde, ödemeler ile ilgili (kredi kartı ve hesap bilgileri gibi) olarak talep ettiği bilgilerini SSL Protokolü ile şifrelenerek direkt olarak bankaya iletir ve asla sistemimizde kayıt altına almaz. Böylece üyeler diledikleri gibi ve güvenle alışveriş yapabilirler.
    • Sistemimize bağlandığınızda ve gerekli durumlarda, sizi tanımamızda yardımcı olması amacıyla, bazı bilgiler "cookie" olarak adlandırılan yapılarla kendi kişisel bilgisayarınızda saklanabilir. Cookie kullanımı, internet üzerinde standart olarak kabul edilen bir uygulamadır. Cookie'leri alma ayarını dilerseniz web tarayıcınızdan değiştirebilirsiniz.
  • Satış Politikası
    • Ürün Satın Alma/Sipariş Verme
      • Sanal mağazamızdan alışveriş yapmak isteyen ziyaretçilerimizden, üye kaydı yapmaları beklenmektedir.
      • Üye kayıt işlemini gerçekleştiren ziyaretçilerimiz sanal mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirler.
      • Alışveriş yapmakta olan üyelerimiz, Teslimat ve Fatura adreslerini doğru girmelidirler. Aksi taktirde siparişlerinde yaşanabilecek gecikmelerden dolayı firmamız sorumlu tutulamaz.
      • Sitemizden alışveriş yapmak isteyen üye müşterilerimiz, kredi kartı bilgilerini girdikten sonra, bankanın onaylaması ve siparişe ait ücretin hesaplarımıza transferi gerçekleştirilir. Kurumumuz, ödemesi onaylanmayan ve/veya hesaplarımızda görülmeyen sipariş ücretleri için, sevkiyat ve sipariş teslim sürecini başlatmaz ve bu konuda sorumlu tutulamaz.
      • Ürünlerin fiyatları, KDV ve kargo ücretleri; satış öncesinde ve onay sırasında müşteriye gösterilir. Satışın kesinleşmesinden sonra, (İade durumları hariç.Bknz “İade Pollitikası”) müşterinden başka ücret talep edilemez.
      • Kargo ücretini alıcıya aittir ve urunun satın alınması aşamasında tahsil olunur.
      • Üyemizden satıştan önce sitemizde belirilmeyen bir ücret talep eden olursa, ödeme yapmamalı ve durumu hemen kuruluşumuza bildirmelidir.
      • Kurumumuz şimdilik sadece Kredi Kartı ile ödemeleri kabul etmektedir. Gelecekte diğer ödeme seçenekleri hizmetinize sunulduğunda kuruluşumuz tarafından sizlere duyurulacaktır.
    • Sipariş ve Sevkiyat Takibi
      • Siparişi kesinleşen her üyemize, siparişin kesinleştiği an, üye e-mail adresine siparişinin onaylandığını gösteren e-posta eşliğinde “Sipariş Takip Kodu” iletilir.
      • Sipariş takip kodunu alan müşterilerimiz, siparişlerinin kargoya verilene kadar ki süreçlerini aşama aşama sitemizden takip edebilirler ve isterler ise, Müşteri Hizmetleri temsilcilerimizle kontak kurabilirler.
      • Kesinleşen Siparişler, onayın ve sipariş kodunun müşteriye bildirilmesinden sonra paketlenerek, depomuzdan en geç 24 saat içerisinde kargoya (PTT Kargo/Yurtiçi Kargo) teslim edilirler.
      • Şu an için çalışmakta olduğumuz kargo şirketleri PTT ve Yurtiçi Kargo’dur. Daha sonra kargo için tedarikçilerimiz arasına yenilerinin eklenmesi halinde sizlere duyurulacaktır.
      • PTT/Yurtiçi Kargoya teslim edilen siparişin/siparişlerin “Sevkiyat Takip Kodu” PTT Kargo tarafından tarafımıza verildiği anda siparişi veren üyeye iletilir.
      • Sevkiyat Takip Kodunu alan Üyelerimiz dilerlerse, PTT resmi sitesinden sevkiyatlarının kargodaki durumlarını online olarak takip edebilirler.
      • Kargo teslimi gerçekleştiğinde kargonun nerede, kime ve ne zaman teslim edildiği, PTT kargo tarafından kuruluşumuza bildirilmesinin hemen ardından, siparişi veren üyemize e-mail aracılığıyla bilgi notu iletilir.
    • Sipariş İptali
      • Üyemiz, onaylanan siparişini iptal etmek ister ise; iptal isteğini siparişin onaylandığı ürün/ürünler kargoya verilmeden önce kuruluşumuzu bilgilendirmelidir.
      • Üyelerimizin başvurmaları halinde henüz kargoya verilmemiş siparişleri; kuruluşumuzun hakları saklı tutulmak kaydıyla, iptal edilir.
      • Sipariş kargoya verilmiş ise; sipariş iptali mümkün değildir.Bkz. “İade Koşulları”
      • Siparişin kargoya verilmiş olduğu hallerde, sipariş iptali için üyelerimiz İade Prosedürleri’ni izleyebilirler. “Müşteri Hizmetleri” sayfasında bulunan ilgili başlığın altında yer alan form aracılığıyla Ürün İade Talebi tarafımıza iletilmelidir. İade Koşulları ve Tüketici Haklarını Koruma Kanunu çerçevesinde, üyelerimizin iade taleplerinin tarafımıza ulaşmasının hemen ardından, iade süreci başlatılarak, e-mail yolu ile bilgi verilecektir.
    • İade Koşulları
      • Sitemizden satın aldığınız ürünü/ürünleri teslimat tarihinden itibaren İade Koşulları ve Tüketici Haklarını Koruma Kanunu çerçevesinde en geç 30 gün içinde iade edebilirsiniz. İadenizin kabul edilmesi için aşağıdaki şartlara uygun olması yeterlidir.
        • İadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
        • Orijinal kutusu veya ambalajı bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Buradaki iade kabul kriteri, ürünün başka bir müşteriye satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olmasıdır.
        • İade işleminde, ürün ile birlikte size ulaşan ürün faturasının her 2 nüshasını (size ulaşan bütün nüshaları), sipariş numarasını, sipariş verenin adı ve soyadını, iptal/iade nedenini içeren bir dilekçe ile ürünü/ürünleri tarafımıza iade etmeniz gerekmektedir.
        • İade etmek istediğiniz ürün/ürünler ayıplıysa/ kusurluysa ve ürünü/ürünleri teslim henüz teslim almadıysanız, kuruluşumuzu da bilgilendirmek şartıyla kargo görevlisine hemen iade ediniz ve daha sonra madur olmamanız için teslim almayınız.
        • Eğer teslim aldıysanız, ve teslim sonrasında oluşan bir kusur söz konusu değilse, kuruluşumuzu da bilgilendirmek şartıyla, tarafımıza göndermeniz gereklidir.
        • Orjinal ambalajlı ve açıldıktan sonra müşteriye tekrar satışı mümkün olmayan ürünleri iadesi mümkün olamadığından, dikkatli davranmanızı tavsiye ediyoruz. Gerekirse bu ürünler ile ilgili teknik destek alabilirsiniz.
        • Bazı ürünler için özel iade şartlarımız bulunmaktadır. Bu ürünlerimiz;
    • İade İşlemleri
      • İade için gönderilen ürünün/ürünlerin iade şartlarına uygun olması durumunda iade işlemleri başlatılır.
      • İşlemler başlatılmadan firmamız gerek duyarsa ürünü/ürünleri yetkili servise ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderebilir.
      • İadenizin onaylanıp onaylanmadığına dair bilgi mesajı sistemimizdeki mail adresinize en kısa sürede gönderilecektir.
      • İadeniz onaylanmadığı takdirde siparişiniz size tekrargeri gönderilecektir.
      • Ürünün/Ürünlerin iadesinin kabulü ve onaylanması durumunda, isteğinize göre paranızı iade edebiliriz ya da size başka bir ürün almak için ödemenizle aynı değerde arzu ettiğiniz başka bir ürünü verebiliriz.
      • Para iadesi talep ettiğiniz takdirde; siparişinizin bedeli kredi kartı ile ödeme yapmışsanız aynı kredi kartınıza, havale ile ödeme yapmışsanız müşteri hizmetlerine vereceğiniz hesaba yatırılacaktır.
      • Ücret iade işlemi onaylanmış olan üyelerimizin ürün değişimleri ya da ücret iadeleri Tüketici Haklarını Koruma Kanunu çerçevesinde en geç 30 gün içerisinde yapılacaktır. Kuruluşumuzun hesaplarından ücret iade onayı verildikten sonra bankanıların işlem süreçlerine bağlı olarak, iade ettiğiniz Ürünün/Ürünlerin bedelinin hesabınıza geçmesi, 1-5 gün arasında değişebilmektedir.
    • Hasarlı/Kusurlu Ürünlerin İadeleri
      • Sanal mağazamızdan alışveriş yapan üyelerimiz, teslimat anında ürünü/ürünleri itinayla kontrol ederek teslim almalıdırlar.
      • Teslimat anında ürünün/ürünlerin yanlış, hasarlı, eksik vs. olduğu farkedildiğinde, müşteri daha sonra madur olmamak için, ürünü teslim almadan derhal kargo görevlisine iade etmeli ve Web Sitemizin Müşteri Hizmetleri adresindeki ilgili bölümlerden yararlanarak durumu kuruluşumuza hemen bildirmelidir.
      • Böylece yalnışlığın düzeltilmesi için, iade şartları kapsamında yanlışlığın nedeni sorgulanır, hatanın kuruluşumuz ya da teslimat sürecinde birlikte çalıştığımız tedarikçilerden kaynaklandığının tespi halinde, yeni teslimatin tarih ve saati, kuruluşumuz tarafından kendilerine en kısa sürede bildirilir. Bu süre Tüketici Haklarını Koruma Kanunu gereğince 30 günü geçemez.
      • Teslimat halinde iade edilen ürünün/ürünlerin bilgileri ve neden iade edildikleri, üyemiz tarafından kuruluşumuza ivedi olarak bildirilmez ise; iade edilen siparişin tarafımıza ulaşmasından sonra müşteriye e-mail yoluyla ulaşılarak gerekli bilgiler talep edilir. Kuruluşumuz tarafından talep edilen bilgilerin tam ve eksiksiz olarak kuruluşumuza ulaşmasının ardından, oluşan yanlışlığın nedenleri tespit olunur ve İade Koşulları ve Tüketici Haklarını Koruma Kanunu kapsamında ilgili prosedür işletilir.
      • Müşteri üründeki yanlışlığı/kusuru/ayıbı ürünü/ürünleri teslim aldıktan sonra farkeder ise; Web Sitemizin Müşteri Hizmetleri adresindeki ilgili bölümlerden yararlanarak durumu Tüketici Haklarını Koruma Kanunu’unda belirtilen yasal süreyi geçmemekşartı ile kuruluşumuza bildirmelidir. Durumun kuruluşumuza bildirilmesinin ardından üründeki ayıbın/yanlışlığın alıcının kusurundan kaynaklanmadığı tespit/ıspat olunurak, kuruluşumuz tarafından onaylanır ise; ayıbın nevine göre ürün/ürünler müşteriden geri alınır, değitirilir, tamir ettirilir ya da eksik olan parça müşteriye ulaştırılır.
      • Bahsi konu olan durumlar dışındaki kalan iadeler, garanti kapsamına dahil edilirler.
      • Ayrıca, ilk 30 gün içinde işlevini kaybeden ve/veya özelliklerini yitiren ürünlerin kuruluşumuzca da tespit edilmesi durumunda iadeleri kabul edilir.
 
#
Tamam